الثلاثاء، 4 نوفمبر 2014

عشرين كيلو بايت

20 KB هو المحصة المستفاد منها خلال فترة الغياب اللي راحت 
اربعه شهور وانا متوقف عن الكتابة
مش الكتابه بس .... ممكن اكون متوقف عن اشياء كتيره..... 
دايما لمن اكون جالس مع نفسي كنت بقول اني بالطريقة دي بفهم نفسي اكتر 
بس المره دي حسيت بحس احساس تاني
حسيت نفسي كنت بكبراكتر ويمكن اسرع ... 
ممكن اكون قدرت اقتنع بخياراتي اخيرا ... واشوف نفسي مش زي ما كنت بشوف في المرايه زي كل مره .... 
المره دي شفت نفسي بعقلي
بصراحه حسيت نفسي زمان كنت بدورعلي نفسي عند الناس 
واسمع منهم 
يهمني رئيهم فيا 
وافكر كتير ازاي اسعدهم واحبهم 
اكسب صداقاتهم ...
but's its really have to get over it
i dont give a fuck
 وقلت من اليوم ورايح its like no more
بعدها بسرعه اكتشفت انو يجي اكتر من 20 صديق كانو فحياتي هم عبارة عن مجرد اسماء
بصراحه اكتر شي زعلني 
انهم ماخدين مساحة في ذاكرة الموبايل 
من وقتها اخدت قرار ومبدأ في حياتي اللي يقيمني اقيمو 
والحمد الله بجد عندي اصدقاء بالجد معمة من عند ربنا 
لدرجة اني بحس انو يوم القيامه حكون من السبعه الذين يظلهم الله يوم لا ظل الا ظله 
من كتر ما بحبهم وبحبوني في الله 
عشان كدا ال 20KB فالحقيقة كانو اولي بيها 
والحمدالله كلنا عندنا حاجات تخلينا نحس باننا اسعد ناس في الدنا 
بس كيف نحسها ونقدرها 
وانا بصرحه صحيح اني قررت اخسر ال 20 كيلو بايت
بس صدقوني حاسس نفسي كسبت كتير :)

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 

مدونة سيد شلبي Template by Ipietoon Cute Blog Design